Brud 2013
Hej alla,
Nu hoppar väl jag in också. Jag har försökt läsa tråden men man vet verkligen inte vart man ska börja. Vi har bestämt datumet 13 juli 2013.
Vi är inte förlovade än men har det inplanerat. vad dumt det låter nu då. Men min sambo vill göra det här klassiska med att gå ner på knä och så. MEN han vill inte välja ut ringen så vi gör det lite i fel ordning. Var och kollade på ringen idag som jag skulle ha men då guldsmeden föreslog en annan som dom hade fått in så föll jag pladask.
Detta är ringen som jag kommer ha fast med en safir i mitten.
Det roliga är att hans familj vet inte än att vi ska gifta oss men ändå så har hans mamma nu bestämt att vi varit tillsammans tillräckligt länge så hon är helt inställd på att det blir nästa år. Lite roligt är det ju. var lite orolig om vad hon skulle tycka.
Jag har kommit så långt i planeringen att jag vet färger och tema. Det ser ut nu som att det blir ca 100 personer men det kan bli fler.
Största problemet nu verkar vara lokal. Men det kommer bara mer och mer grejer för varje dag. Men det är ju så kul. Men man fastnar ju här några timmar per dag.