Brud 2013
Hejsan, jag kikade in här och tänkte fråga om man får vara med och planera?! =)
Vi planerar nu bröllop till sommaren 2013 och jag är en såndär som planerar och köper i tid (med i tid menar jag för tidigt!) =)
Hejsan, jag kikade in här och tänkte fråga om man får vara med och planera?! =)
Vi planerar nu bröllop till sommaren 2013 och jag är en såndär som planerar och köper i tid (med i tid menar jag för tidigt!) =)
Vi har bokat in hela april med slottsvisningar och det är väl så långt vi har kommit med de stora sakerna.
Annars så har jag köpt på mig lite brudtillbehör, dekarationer och sådär. Klänningen är nog helt klar, jag fick en wow-upplevelse när jag såg den på designerns hemsida så åkte och provade den och det var klänningen emd stort K! =)
Kika in på bloggen om ni vill =)
Vårt färgtema är vitt m svarta/silver detaljer, hemligt för övriga sålänge =)
Jag håller med. Att hitta rätt lokal kommer göra mig gråhårig snart (snyggt till bröllopet) Vi har börjat titta utanför Östergötland nu trots att vi fortfarande är kära i ett slott här i närheten. De får tyvärr bara plats m 80gäster men å andra sidan, måste man bjuda släkt man knappt träffar utöver dessa tillställningar?!
Ja vi har bokat det och är förälskade. Det är fantastiskt! Vi är ju bara tvektill vår gästlist.