Inlägg från: Mallorca13 |Visa alla inlägg
  • Mallorca13

Brud 2013

Jag ska också gifta mig 1013:) På Mallorca så vi vill vara ute i god tid med planeringen och inbjudan så att gästerna kan börja spara till resan...

• Mallorca13

Vad långt de flesta av er har kommit med planeringarna:) När tycker ni att det är lagom att skicka ut inbjudningarna? Jag och min blivande ska gifta oss i Maj. Datumen är inte helt spikad än. Blir nog 23e eller 24e :) Ska ju gifta oss på Mallorca så behöver inte vara en lördag

• Mallorca13

Nu har vi äntligen bokat datum och lokal:) Den 11 Maj 2013 gifter vi oss på Flädie Mat och Vingård. Vi kommer gifta oss och ha middagen där. Känns jätte bra och framför allt skönt att ha spikat en datum! Hur långt innan tänker ni skicka ut inbjudan? Tycker 3 månader innan låter tajt.. FRU W: Vi ska gifta oss borgligt. Blir det fint väder så ska vi ha det utomhus (HOPPAS) Blir det dåligt så blir det inomhus. Vi kommer ha musik när vi går "in" så att det blir lite speciellt och så att folk uppmärksammar att vi kommer. Kommer även ha brudtärna och bestman som går in med oss:)

Svar på tråden Brud 2013