Såhär ser ringarna ut
Stenarna är fejk, fejk, fejk allihop - men de glittrar och gnistrar superfint ändå :) Ringarna är gjorda i silver och är stämplade med "925" så det är ju kanoners. Jag är säkert lite otraditionell när det gäller ringdelen i ett äktenskap, men jag inser att jag kommer inte vilja ha samma ring jämt så ser ingen poäng i att köpa en med riktiga stenar :) Tycker dock det är väldigt fint med människor som bär samma ring genom alla år
Moignon skrev 2012-07-06 07:37:39 följande:
Aviman: vad kul! Har du någon bild på ringarna? Vad ska värdinnorna ha för uppgifter hos er?
Värdinnorna kommer få ha i uppgift att hjälpa oss med praktiska detaljer dagarna/dagen före och under själva bröllopsdagen. Vi har inget brudfölje så vi har inga tärnor eller marsalkar som vi kan skyffla jobb på
Typ: hjälpa till att dekorera lokalen, dela ut vigselprogram (vi gifter oss borgerligt, men kommer ha en ganska "programmig" vigsel ändå), se till att cateringfirman med personal vet vad som behöver göras. De kommer med andra ord få agera som förlängda versioner av oss (brudparet) under dagen
Vad gör dom hos er?
TweetyBruden skrev 2012-07-06 09:13:22 följande:
Vad roligt att du fått ringarna och att du är nöjd! Hade du beställt från internet eftersom du fick de levererade till dörren?
Jodå, de kommer från internet :) Jag har inga problem med att beställa därifrån, kanske är lite godtrogen men räknar aldrig riktigt med att jag ska bli blåst på något