LILLSYRRAN skrev 2012-08-17 19:23:10 följande:
Vi har bokat lokal,köpt brudskor och skor till brudgummen.hihi längre har vi inte kommit.
Men i helgen så blir det nog att vi beställer brudklänning,väst och kravatt.
Fast det är 1 år och en månad kvar så tror jag tiden kommer att gå fort.
På måndag ska jag boka kyrka,och en vigselförrättare men vilket ska man välja ung,gammal,kvinlig,manlig?
Hur gjorde ni andra när ni bokade vigselförättare?
Jag visste inte att det var sååå mycket att tänka på innan man ska gifta sig,,,har läst på lite och det är en hel del man ska tänka på och inte får glömma.Så alla 2013 brudar vi är ute i god tid och det känns härligt.
Vi har inget önskemål å vigselförrättare utan av de jag vet i vår församling (nu kommer församlingen ändras under året vi gifter oss så då har ja gännu mindre koll...) är det hugget som stucket, de två jag cok hppas mellan är lätt knasiga bägge två o det känns bra!
vi kommer sy upp M2B kostym från Local Act, vi var inne o pratade med en som jobbar där idag och det känns jättebra och väl värt de många tusenlapparna (nu får vi lite "extrapris då toastmaster jobbar där), men eftersom vi inte hade tänkt köpa nytt till M2B så skapar det lite budget-bekymmer ;D
Men vi får ihop det ändå!
Idag har vi också köpt knoppa lakan och röda band (som vart till salu här på BT) av sambons kusin o vi är så nöjda! =)
(o jag har inte vart inne här på två dar, så jag måste skriva av mig lite!)
Nu har våra första save the date kort gått ut, ska ta ett kort så får ni se snart!