Brud 2013
Jag tänkte hoppa in här....ska oxå gifta mig nästa år...vi har inte riiiiktigt spikat datumet men det lutar åt 31 Aug.....
Jag tänkte hoppa in här....ska oxå gifta mig nästa år...vi har inte riiiiktigt spikat datumet men det lutar åt 31 Aug.....
tack....fast bröllopet e så långt fram så har jag redan beställt klänning hahah...igår
Det är ju bra att ha lite marginaler så att klänningen går att fixa till vid behov!
:)
Jag är också mammaledig och vi ska flytta om ett tag, sånt kostar alltid.
Min klänning är en Nixa, special edition från 2011, ny i butik.
Gick på stax under 2000 kr med garderob.
Ringarna är snart påväg hem och dom gick på 5000 alla 4 tillsammans.
So far so good!
Det är ju poster som kan dra iväg rejält annars.
En bekant till mig berättade att hennes klänning gick på 7000 och deras ringar på 30 000 :O
jag vill börja göra saker men e så sjukt dålig på pyssla o sånt....vill ju göra egna inbjudningskort osv....får se om jag kan få hjälp av någon kompis...
måste oxå prata med kyrkan så ingen bokar på vår dag :P
Funderar på o gifta oss midsommar nästa år.....när ska man skicka ut inbjudningkorten? tänkte snart skicka ut save the date i o med vi har många från utlandet som ska komma!
Då har vi pratat med prästen o bokat in honom, och idag har jag även bokat in frissan hahah...känns långt till midsommar men skönt o boka av några saker hihi! o så e ju klänningen beställd
då e min klänning på väg, o kyrkan e bokad
Rosa bandet röstar jag på
iiih idag kommer min klänning med UPS!! ååååh så spännande!!!
hihih är riktigt nöjd!!
Hej!
Har du någon länk till jenjen på din klänning ?.. :).. Den är så fin!
så träder jag in i leken igen hehe...har tagit paus från planerandet en stund men nu jäklar....bröllopet e ju på midsommar så det e väl bara o sätta igång!
har kontaktat en tjej som jag känner om hon kan tänka sig o sjunga i kyrkan.....o det kunde hon...
men nu till problemet....vilken låt o hur mycket ger man?
låt har vi så svårt o komma på....om min sambo ska godkänna ska det helst vara någon 80 tals låt möjligen 90 tals låt....men många jag hittar e sorgliga låtar....kanske ni kan hjälpa mig?
Vi ska gifta oss i Helsingborg :)
Jag vill egentligen skicka ut inbjudningarna nuuuu....så det inte finns någon återvändo haha