Inlägg från: EmmaT |Visa alla inlägg
  • EmmaT

Brud 2013

Det är roligt att läsa alla era planer och få tips och idéer!
    Vi ska gifta oss den 29/6 2013 på Rockelstad slott! Ska bli så kul, men det lär bli aningen hektiskt tills dess...
    Hittills har vi bokat lokalen, och gästlistan. Den är i alla fall nästan klar, åtminstone huvuddragen. Vi kommer gifta oss utomhus och behöver därför inte boka kyrka, men väl vigselförrättare - svårt! Just nu jagar vi fotograf, för de bokas visst upp tidigt, har redan pratat med två som redan var bokade :( Är det någon som har tips på en bra fotograf i Södermanland?!
    Min tärna och jag ska gå och kolla på klänningar om någon månad - kan nog vara bra eftersom jag inte har en susning om vad jag vill ha! Inga bara axlar, utan lite spets upptill kanske...hm.

• EmmaT

Och jag hoppas ju på att bli med barn under de tio månader som återstår till bröllopet, så något klänningköp blir det då verkligen inte än på något halvår! Fast det betyder ju inte att jag inte sitter framför brudklänningssajter timme ut och timme in redan nu i alla fall....ahem...  ;)

• EmmaT
    Pagnie skrev 2012-09-29 17:32:01 följande:
    åh vad underbart det är. Nu kan jag bocka av klänning på att fixa listan. Hittade den i första butiken jag gick in och jävlar vad trevliga och hjälpsamma dom var. helt underbart.
    Härligt! Vilken stad och butik var det?
  • EmmaT
    Sjörå skrev 2012-10-29 21:19:41 följande:

Vet inte om det var i denna tråden jag skrev om min brudklänning som jag beställde men som hann utgå innan jag fick den. Men det har löst sig, jag har varit i kontakt med en kvinna som kan låta sy upp en likadan åt mig i Kina. Jag fick titta på de klänningar som redan fanns uppsydda och det var en underbar kvalitet på dem. Så det hela känns bra igen.

Har hon någon hemsida? Där man kan se sådant som sytts upp redan alltså? 
Svar på tråden Brud 2013