Brud 2013
Åh äntligen hittar jag brudar för 2013!!! jag och min sambo har nu bestämt oss för oktober nästa år. Vi har dock ej satt datum då vi inte vet när det är som vackrast riktigt fler som har tänkt oktober nästa år?
Åh äntligen hittar jag brudar för 2013!!! jag och min sambo har nu bestämt oss för oktober nästa år. Vi har dock ej satt datum då vi inte vet när det är som vackrast riktigt fler som har tänkt oktober nästa år?
Majja; ja precis!! men jag vill bara sätta datum och boka kyrka osv så vi kan berätta för syskon och tärnor och värdpar! Träffade min bästa vän som va hemma idag,ser henne ngr ggr om året då hon flyttat till annan ort. Och allt jag ville va att bara berätta! Mycket jobbigt....hon är en av de tilltänkta som tärna
Nu har vi satt datum!
2013-10-19!
JIPPIE!!!!!
Känns dock sjukt overkligt....
Morguse: den vill vi se!!
Någon som vet en bra skräddare eller vart man kan få tag på denna outfiten:
Ja sambon blev helt kär när jag visade honom den Mer rock och mer han än ngt annat vi hittat!
Ja visst är den snygg??
Ska bara hitta den oxå... verkar dock svårare!
Wohoo! Kyrka och präst bokade!
Tack!! Har gott om tid 131019
Här är en till från väskusten!! Fotograf är jätte svårt...vad har ni hittat för ngr för de priserna?? Vi har hittat ngr på från 9000:- och uppåt!
Åh! Vad heter de fotogfer ni pratar om? Drömpriser ju!
Vi va i kontakt med en fotograf i november... Skickat mail till henne två gånger sen det senaste i början av dec och hon hörde av sig idag???!! Kåndes oseriöst...