Brud 2013
Jag hoppar också in! 89 sidor in i tråden :)
Jag och min sambo har varit tillsammans i snart 6 år och förlovade i 1! Vi gifter oss nästa sommar, den 27/7 och har precis bokat både kyrka och festlokal. Jag trodde jag var ute i sååå god tid men det var jag tydligen inte alls! Både kyrka och festlokal var redan ganska välbokad - fler som är ute i god tid alltså :)
Annars har vi inte gjort någonting alls ännu, skissat lite på gästlista bara. Jag har tusen och åter tusen idéer och tankar kring detta bröllop som jag i mitt huvud egentligen har planerat i hela mitt liv, hehe. Är lite rädd att jag ska bli en riktig bridezilla och försöker lägga band på mig själv :)
Jag surfar också brudklänningar som en galen just nu, och har hittat massor av fina! jag är dock lite orolig för att beställa på nätet, så tips på bra websidor mottages tacksamt även av mig.
Maiia81: blått är annars snyggt! lite kungligt sådär :) men annars går säkert stolarna att klä in, med såna stolsöverdrag? Men allt är ju beroende på hur mycket tid och pengar man vill lägga.