Brud 2013
Jag vill vara med här :) Vi ska förlova oss på nyårsafton och planerar att gifta oss augusti 2013. Håller på att planera för fullt ;)
Jag vill vara med här :) Vi ska förlova oss på nyårsafton och planerar att gifta oss augusti 2013. Håller på att planera för fullt ;)
Nu är kyrka och lokal bokad nu börjar det kännas ännu mer verkligt Vi ska gifta oss i augusti, när bör man skicka ut inbjudningarna?
Vi har snart gjort klart alla inbjudningar och jag vill bara få skicka ut dom
Vi hittade en bygdegård att hyra för 3700kr och då får vi ha den från fredag-söndag, det är skönt, för då kan man duka i lugn och ro på fredagen och städa av den på söndagen utan stress. Vad har ni bokat för lokaler?
Oj, jag köpte visst en ny oanvänd brudklänning från Tradera för 500kr alldeles nyss....
Ska se om jag kan ladda upp en
Hon skickade klänningen i fredags, så nu väntar jag spänt på att den ska komma nästa vecka Hoppas att fläckarna inte är alltför allvarliga och att jag kan få bort dom utan att behöva lägga ner alltför mycket pengar. Köpte även två par skor igår från skopunkten som jag ska ha på bröllopet, ett par pumps och ett par ballerinaskor och byta till.
Här kommer bilder på skorna, har valt rätt enkla skor då jag inte använder pumps och ballerina så ofta pga mina knän
Min klänning har kommit och jag är sååå nöjd!!!! Går bara runt och ler
Den satt jättebra, måste ev justeras lite under armarna och kortas av lite då den var lite lång, men innan jag gör det så ska jag prova med underkjolen och skorna.
Det står lilly by sourse i den...menas det då att det är en kopia av en lilly-klänning?
Det var riktigt tjockt och härligt material i den.
Min sambo bara skrattar åt mina fånleenden här hemma
Nu får ni ta bilderna som dom är, jag pratar i telefon samtidigt med ena tärnan
Och här är kyrkan som vi ska gifta oss i...
Västerhaninge Kyrka, är både döpt och konfirmerad där...
Vi börjar verkligen komma nånstans, idag har vi suttit och pysslat med festhäftena och har nu en mall på dom som vi ska skriva ut sen när vi har fixat bordsplacering och info om gästerna, men det blir ju efter osa den 30:e juni nästa år
Men det är skönt att ha det på papper nu, så sen behöver vi bara skriva ut den sen.
Vi ska sätta oss och komma fram till hur vi ska forma placeringskorten så det är klart också. Skönt när man kan ta lite pö om pö och sprida utgifterna.
Sen har jag fått för mig att jag ska sy stolsöverdrag och det kommer ju ta sin lilla tid, det kommer bli rätt många vändor på ikea haha Behöver sy runt 100 överdrag...puh....nåt att göra under dom trista vintermånaderna
Hur går det för er andra?
Har fått tag på den präst som döpte min son för tio år sen och han ska viga oss Han har sån härlig humor
Nån som börjat fundera på håruppsättningar och slöja eller inte slöja? Jag känner mig lite kluven, vill och både inte vill ha slöja...funderar ev på att kolla efter en slöja som sitter under uppsättningen...känns inte lika stort då...
Vi har malin norlén och hennes lägsta pris är 4900kr, då är det för 1,5tim.