Brud 2013
är så glad ... min pappa vill betala större delen av bröllopet... det vi betalar själva är kläder, smycken, foto och brudbukett/hans blomma till kavajen. Känns underbart!!
är så glad ... min pappa vill betala större delen av bröllopet... det vi betalar själva är kläder, smycken, foto och brudbukett/hans blomma till kavajen. Känns underbart!!
Vad är det ni funderar mest på nu?! Jag klurar på min klänning och utformningen av ring ....
Okej tjejer jag har redan börjat drömma mardrömmar ... hahahahaha!! Festprogrammet finns inte, lokalen är inte dekorerad och vissa viktiga gäster kommer efter maten för att de blivit sena. ... ringen såg skit ut. hur ska det bli när det närmar sig?!
Jag har sten och så gott som allt vitguld till min vigselring så jag skall få min omgjord ... guldfynd har bra grejer, det handlar ju om vad man väljer egentligen.
Min ring kommer att se ut nästan exakt så här:
Nu kommer lite bilder från vår (läs min ) planering. Vårt bröllop kommer gå i färgerna vit, rosa och svart. Kanske kan det inspirera någon här i tråden. (20 juli är vår dag)
The DRESS (Aspero) Skall inte ha en sån grej i håret utan tänker istället en vit fjäder som smiter åt över huvudet, från sidan och uppåt. Sen vill jag ha ett lite smalare svart band i midjan.
Eller så blir det en sån här i midjan ...
Vårt inbjudningskort (japp det är felstavat på välkommen, men det är bara ett test så det ska vara rättstavat sen ;))