Brud 2013
Vad heter klänningsmodellen? Jättefin!
Här har du den ....
Har köpt allt till inbjudningskorten nu och ser fram emot att börja pyssla med dem ... Vi skall skicka dem om en månad ...
Här e en brud till 2013. Har 42 dagar kvar till bröllopet som är på Jamaica.
Det ända som ska inhandlas nu är skor till mannen och nya sexiga underkläder till mig.
Har konstigt nog inte en ända vit BH.
Behöver dock ingen BH under klänningen men den vill man ju ha på kvällen sen
Jag ska ha en liten kort slöja som jag kan ha på mig hela kvällen om jag känner för det ... Det kommer vara några små stenar i den så det glittrar lite ...
Nu är inbjudningskorten klara och vi skall bara skriva ett infoblad att lägga ner i kuvertet med och sen skall de skickas den 13/2 ... Det känns så underbart att få skicka ut dem!!!
100 dagar kvar .... har beställt mängder med pompoms på ebay och det kommer bli såååååå fint!!!!
Jag har massa inspirationsbilder på min instagram om nån är nyfiken, skrotochskruv heter jag där.
en till bild på området ...
Är det någon mer här som är rädd att det inte blir någon möhippa?! Bestman har hört av sig till mig flera gånger och påbörjade planeringen tidigt. Jag vet att min tärna inte känner någon av mina andra vänner och släktingar och hon har inte bett om gästlista, hon kan inte ha fått den av min sambo eftersom han inte har koll på de sakerna alls ... :(
Jo hon vet att jag vill ha en möhippa, vi har kikat på bilder och pratat liet om det förut ... äsch detta har säkert med min panik över att inte ha kontroll som spökar ....