Tessa01 skrev 2012-09-03 14:13:36 följande:
Det är verkligen kul att planera och det känns som det blir enklare när man har gott om tid. Min bror gifte sig nu i sommras (vi förlovade oss nästan samtidigt) och deras bröllop planerades under ngr månader bara.
Jag har väntat sen i våras att få börja med inbjudningarna...tycker det är kul att pyssla!! nu kan man ju verkigen säga att hösten är här så nu är det fritt fram att börja
Jag har dock tänkt skriva allas namn i inbjudningarna och gästlistan är inte helt säker än...plus att det kan tillkomma en respektiva för många samt att det kan falla bort någon.
Jag tycker också att det är fritt fram att börja nu!! men jag ska testa lite olika och prova mig fram, så det tar nog en stund innan jag är nöjd
Ja visst är det är fantastiskt kul att planera, men så är man ju en planeringsmänniska också för en del kanske det känns jobbigt att lägga massor med tid på planering, men för mig är det bara kul! jag har nog planerat det här hela livet egentligen, i huvudet
Sedan vet jag att jag har en benägenhet att stressa upp mig så jag vet att jag behöver gott om tid och få göra allt ordentligt och på det sätt jag vill ha det.
Vi gifter oss i juli som sagt men tänker nog skicka ut inbjudningarna redan i januari, jag vet inte om det verkar lite hysteriskt? Men vi skickar inga STD utan kör bara på inbjudningar, och den största delen av gästerna kommer måste resa mellan 60-80 mil för att vara med på bröllopet, samt planera in det i sin semester, så vi känner att vi måste vara ute i tid..?