Brud 2013
Stället vi har bokat ligger jättefint, vi kan ha vigsel där och de som vill kan även sova på samma ställe. Det är helt i min stil och precis vad jag alltid velat ha. För oss skulle det kosta ca 50 000, men då ingår mat, dryck till maten, personal, och allt det där. Vi bestämde oss först för det, men dessvärre har mitt vikariat nyligen avslutats och jag söker därmed just nu jobb, så får jag inget inom kort blir det svårt att få ihop pengarna.
Vi har därför börjat kolla runt lite efter ställen där man kan ordna med catering eller göra maten själva, vi är öppna för den lösningen även om det skulle vara skönt att få allt serverat :) Dock är typ alla lokaler jag hittat rent av ganska fula och jag kan inte riktigt komma över att den första är såååå fin! Jag har hittat ETT ställe som faktiskt är riktigt fint och där man får ordna allt själv, och då menar jag ALLT, finns inte ens porslin och bestick... Och det kostar 14 000 att hyra. Bara jag som tycker det är mycket för enbart en lokal..? Med ingenting i liksom.. Och dessutom känner jag mig stressad att välja eftersom det stället nästan är helt uppbokat redan, så om vi bestämmer att vi vill vara där måste vi göra det nu.
Det där med grått hår känner jag igen, man får ju bara hoppas att man passar i det... :)
Den vi ska ha nu ingår det ljud, ljud, bord och allt sådant så det är ju lite. Men vi får se vad det slutar på med catering.