Brud 2013
Kan ni hjälpa mig nu?!
Ni måste råda mig! Det är rea på www.lilly.dk nu och jag ska köpa en därifrån har jag bestämt. Vilken av dessa modeller gillar ni bäst och skulle passa bäst på mig som är en 40:a? Supertack
Kan ni hjälpa mig nu?!
Ni måste råda mig! Det är rea på www.lilly.dk nu och jag ska köpa en därifrån har jag bestämt. Vilken av dessa modeller gillar ni bäst och skulle passa bäst på mig som är en 40:a? Supertack
Tja.....jag skulle kunna ha timglasform om det inte vore för fettet runt magen,hihi
allvarligt talat så har jag 80D i byst, sen har jag något insvängd midja, sen så är låren och rumpan lite fylliga men det passar till kroppen....Hmm.....
timglasform minus några extrakilon runt magen....
vill tipsa er om att det är REA på Lillys brudklänningar nu. Köpte efter många om och men en i morse
ww.lilly.dk
vad tycker ni om helt släta guldringar?
jag har en schalins 720-5 nu som förlovningsring. JAg kan verkligen inte bestämma mig för vilken vigselring jag ska ha! Nu börjar jag fundera på att ta en likadan ring som förlovningsringen, och i framtiden sätta in diamanter eller så när man kommer på hur man vill ha det.
Vad tror ni? är det tråkigt?
Denna blev det
1500 danska kr kändes helt OK för en sån klänning
det finns flera fina för 1000 kr och uppåt! PAssa på!
Nu har min brudklänning från Lilly kommit
Jag kan dock inte prova den, för jag har gjorde en gallstensoperationi onsdags med lite komplikationer, så jag kom hem igår kväll. Har sår på magen så jag vill inte prova den än.... men den såg fin ut kanske lite stor....får se, annars byter jag nog ut den....
Om ingen vill köpa den härinne?
NU har jag provat klänningen och den känns för trång
Tänkte höra om det finns intresse för klänningen är innan jag skickar tillbaka den? Du får den för samma pris som jag köpte den för i så fall ( alltså runt 1800 kr, har inte kollat vad de drog från lilly, hihi)
Jag tror att orsaken till att ni egentligen vill ha iväg inbjudningarna är för att ni inte kan hålla er Vilket jag förstår, för vi skickade våra STD ganska tidigt
Men jag tror också att det är för tidigt att skicka inbjudningar typ 8 månader i förväg.
Måste få gnälla av mig lite.....känner mig så ledsen
Vi har bestämt att gifta oss på min sambos hemort, vilket är 110 mil från min hemort. Jag o sambon bor själva 45 mil från hans hemort och 60 från min ( mitt emellan våra hemorter kan man säga)
Vi åkte till min hemort i helgen på en kusins bröllop. Då pratade vi lite om mitt o sambons kommande bröllop i mars. Det låter som att det är såååå besvärligt och jobbigt att komma och att det enligt min styvfar " bara kommer att bli jag o din mamma från din sida. Alla tycker att det blir för dyrt och åka. Det tycker egentligen jag också men jag måste ju åka med för din mammas skull"...... jätteroligt....
Vi har bestämt sambons hemort för att hans morfar är svårt hjärtsjuk och dålig och inte orkar åka längre resor. Detta kändes självkkart för oss att göra men givetvis blir det krångel i planeringen mm. Vi är dock såna som tänker på andra före oss själva. Tyvärr får man aldrig höra att det är en bra egenskap....suck
Vi har tänkt oss ett litet bröllop. Vi har bjudit 12 pers från min sida och lite fler från hans då de är fler i familjen.
Det känns så trist att alla ser det som skitjobbigt att komma till bröllopet. DVi gifter oss under påsken, vilket alla också ser som skit. Ingen ser det positivt att få komma upp till Norrbotten ( det är där vi gifter oss) och få se något annat, utan alla ser allt som ett problem. Vår tanke va att min familj kommer upp någon dag innan ( det är ju långledigt under påsk) och att man kan åka skidor, fiska, åka skoter mm och ha roligt ihop med min sambos familj. Det blir alltså inte bara bröllopet, utan härliga dagar ute i naturen och att få umgås.
Vill bara skita i alltihop