Brud 2013
TweetyBruden skrev 2012-05-14 20:21:06 följande:
Usch, jag får ju smått panik när jag läser här, vad ni har kommit långt!! Vi har bara precis börjat spåna... Vi gifter oss i maj. Hur mycket lägger ni på lokalen? Vi har varit och tittat på två lokaler, den ena kostar 5000 men känns trång och den andra kostan 9500 och är jättefin, men frågan är hur mycket det är värt att lägga på lokal...!Men ja då är vi ca 150 personer också vilket begränsar oss en del. Men nu har vi ju hittat en lokal som fixar allt.
Buffe Fri dricka (riktig cola och fanta osv) Välkomstdrink Stolsöverdrag Rosetter runt stolsryggen Linneservetter Fruktbuffe Chokladfontän Fri bar hela dagen/kvällen till alla Tårta Limousine (får väla på rolls royce, vanlig limousine eller en hummer limousine) Den Dj:en som vi själva valt Videoman som är med från morgon tills festen är slut där vi sen får filmen både oredigerad och redigerad (Han redigerar med hjälp av oss och tar med det vi vill) Fotograf från morgonen tills festen är slut och där får vi alla bilder efteråt oredigerade och får även ca 200 biler som är redigerade med album. Får alla på DVD-skiva 4st. Blommor ingår
- Min brudbukett
- Makens corsage
- Marskalkernas corsager
- Brudtärnornas buketter
- Näbbarnas rosenblad
- Blomdekorationer utanför lokalen och i
- Blomdekorationer i lokalen
- Blomdekorationer på borden
- Blomdekorationer i kyrkan Personal Städning Dom fixar alla dekorationer även våra personliga som placeringar och så Runda bord + ett speciellt brudbord som är dekorerat Dekorationer som kandelabrar och vaser Ett extrarum där dom har tv och video samt madrasser där barnen kan sova och dom fixar barnvakt Så helhetslösning var det som funkade för oss. Nu är det kyrka som är nästa projekt.