Cecilia85 skrev 2012-02-13 11:50:05 följande:
Ja jag hoppas verkligen att det blir mysigt =) Vi ska gifta oss den 27/7-2013 är ju väldigt tidigt ute med all planering och allt, men det känns skönt att börja nu så man kan få undan mycket. Ju tidigare man planerar desto billigare kan man komma undan ;.) Så i slutet på Mars ungefär så kommer jag börja inhandla saker till bröllopet =)
missidis skrev 2012-02-13 10:45:51 följande:
Ja vi ska inte heller ha några psalmer för det är ju det jag vill ha bort. Vi kommer vara inomhus men vi gifter oss ju i februari så har inte så mycket val .-) Vi kommer vara på Skansen kronan i göteborg och ha vigseln och det är en gammal borg så är supermysigt. Alla gäster komma sitta och vi kommer gå fram på samma sätt som man gör i kyrkan.
vart gifter ni er?
Vi ska gifta oss i min hemstad Sala som inte är långt härifrån =)
Ringde och pratade med muséet idag och frågade lite fint om det fanns vita parkbänkar (vet att dem som finns framme på sommaren är gula) och fick till svar att dem ev ska måla om dem till vitt i år
Bara att hålla tummarna för att dem gör det! Vill ha vita bänkar framför lusthuset där våra gäster ska sitta. För vi kommer att gå över 2 st vita broar innan vi kommer fram till lusthuset, och JA jag ÄLSKAR vitt haha
Har ni tänkt ha nått tema på era bröllop? Genomgående färg eller liknande?
Vi kommer ha vitt, marin och sliten guld på ljusstakar. Marin pga att vi är vid vattnet OCH för att jag gillar dte så mkt :)
Jag tycker med det är skönt att vara ute i tid, ett välplanerat bröllop är viktigt tycker jag,,, Mycket som ska klaffa och hinner man tänka på det mesta så är det bara positivt