Brud 2013
hoppas ni därute hittar nån ni trivs med o känner att ni kan vara er själva med <3
nej det trodde man ju inte. men tydligen. den vi kollade på först kostade 20 000. :S
nästa fredag tjejer så hämtar jag min klänning plus åker till skräddaren med den för att göra några små ändringar.
kommer bli sååå bra.
tänkte dessutom köpa slöja och fixa underkjol då.
plus att idag så har jag bokat frisör. kl 09 den 13 juli så ska jag vara hos frisören. kommer bli underbart. nu börjar allt falla på plats.
jag kommer fixa med frisören vid 11 tiden kanske då hon kommer till mig och sa att hon skulle ta två timmar på sig. sen kommer vi fota innan. porträttfoton alltså. Men vår fotograf sover hos mig och sedan är hon med från morgonen, hos frisören och sedan med heeela dagen/kvällen/natten. plus att vi har en extra fotograf som är med från kyrkan och en kameraman som är med hemifrån hos mig.
men vigseln är 16 och sedan kommer vi har en persisk vigsel också runt 17.30 och därefter serveras mat runt 18.15.
sedan har vi inte kommit så mycket längre.
capen ser mer mysigt ut och man får känslan av prinsessfilm lite romantisk medan kappan känns mer fin så att säga. Känns lite som en fin kvinna från 40 talet eller något.
åh jag vill också ha ballonger. men vart får man tag i helium?
Bröllopsresan bestämd.
okinawa 6 dagar
på landet runt tokyo 4 dagar
tokyo 3 dagar
Spa-hotell i okinawa.