Billiga bröllop- idéer!
Jag kommer använda vinflaskor, metallburkar (typ krossade tomater), små & stora glasburkar, ja allt jag kan använda från "köket". Jag komemr knyta en svart rosett runt metallburkarna och spryamåla flasflaskorna i oika färger. Dessa kan man ha som både vaser & ljushållare.
Jag la upp en bild i en annan tråd också där jag fick mycekt av min inspiration, lägger upp den här me.
Plocka blommor i naturen så kan du få en dukning som är inprincip kostnadsfri :)
Tips på bilderna som vi ska göra...
På ullared har dem ju förpackningar med CD skivor man kan bränna på, tror dem billigatse ligger runt 200:- för 20-30 st. Köp en sån förpackning och vanliga pappersfodral (finns också i storpack) så får varje gäst med sig en sån skiva hem. Här ska dem bränna ner sina bilder och sedan skicka till er.
Min svägerska gjorde på detta sätt, fungerade toppen bra och dem fick många härliga & roliga bilder :)
Tycker din klänning & dina skor är jätte jätte fina!!! Ringer är ju lite ruddig på bilden men det man ser av den + det du beskriver så låter den helt underbar! :)
Tittat in igen om jag kommer på fler tips! :)