Aniara4 skrev 2011-03-17 19:00:43 följande:
Jag tror heller inte det stämmer att "alla gör det och den som tror nåt annat är naiv". Jag tror iofs att de flesta tittat någon gång - även jag har sluntit på kanalerna någon sen kväll, fast kanalen var kodad så jag fick se blåa människor med svarta tänder bakom mycket störningar, och det gjorde ju inte direkt det hela mer verklighetstroget om man säger så, ha ha. Men det är ingenting som lockar mig - inte minst därför att jag inte kan identifiera mig med det. Jag förstår oftast inte vad tjejerna piper över, för det som händer skulle i alla fall inte göra mig särskilt upphetsad. Sen känns ju inte hela branschen så fräsch heller, och det tycker jag ger en lite dålig eftersmak.
Jag vet såklart inte vad min sambo gör varje sekund på datorn (fast oftast har jag ett hum eftersom vi sitter bredvid varandra i soffan och surfar), och jag är inte naiv, men jag tror faktiskt inte han är så intresserad av porr.
Jag säger inte att det är nåt fel med att titta på porr, men jag vill säga emot bilden att ALLA tittar på det. ALLA tittar faktiskt inte på Melodifestivalen heller även om det låter så när man läser kvällstidningarna.
Precis! Alla är att överdriva...rätt mycket!!!