Porr: spelar det någon roll om han söker på porrskådisar?
När jag söker efter en porrskådisar så är det för att jag gillar hur de agerar, precis som vissa gillar Sean Conner eller Brad Pitt, så föredrar jag LillaKatt.
När jag söker efter en porrskådisar så är det för att jag gillar hur de agerar, precis som vissa gillar Sean Conner eller Brad Pitt, så föredrar jag LillaKatt.
Det finns bra porr och det finns dålig porr, det finns kristen självhjälp filmer och tysk slask porr.
Att dra all porr över en kam är fel, det finns faktiskt folk som gör det för att de njuter att visa upp sig och de gillar att bli sedda. Och ja porr är jävligt ojämnställt när det kommer till lönen , tjejerna har oftas högre lön än killarna!
Skrämande eller hur?
Men som med allt så finns det bra och dåligt.
Aniara4, Om du kan tänka det så har troligen tyskarna eller japanerna gjort porrfilm på det.
Jag har en vän som skrev en avhandling i porrfilmer, att sitta ner och hjälpa till med analysen av vissa porrfilmer var skrattretande.
Vem tänder på en illa målad Barny the dinosour liknade dräkt med stor penis och en kvinna i aluminium folie och kulisser som faller ner, är förbi mig men vi hittade filmen och uppföljaren....
Aniara, vi är alla olika, det finns en drös olika fetisher i världen.
Om en kvinna får vara anonym är hon mycket mer perverterad och haft mer sex partners än om hon måste lämna ut sitt namn.
Kvinnor tänker på sex lika mycke som män och njuter lika mycket, men sociala standards har gjort det skamfullt att vara sexuell som kvinna.
Vintersol, de har nu bevisat att om tjejer får vara anonyma under testen så har de lika stor sexdrift som män.
Det bara inte social accepterat att kvinnor har en sexuel apetit, lika stor som män.
Vintersol, jag letat och letat efter det, jag såg det på discovery, om den mänskliga sexualiteten.
Det finns en skillnad mellan den manliga och den kvinnliga sexualiteten
Tjejer är mer känsliga för yttre påverkan och stress och brukar då få en lägre sexdrift, vilket är logiskt, vi ska ju konka runt på ett barn i nio månader och det ingen idé att skaffa det om vi är sönderstressade medans killar är mindre känsliga för yttre påverkan eftersom de investerar mindre i barnet, spermer vs nio månader.
När jag har ägglossning är jag konstant vrålkåt, ap jobbigt eftersom min karl inte har en sexual drift som ens kommer i närheten av min.
Och rent ärligt, en kille som öppet har mycket sex får en klapp i ryggen medans en tjej blir kallad hora, hur många tjejer här skulle erkänna att de haft mer än 20 sexpartners och vara stolt över det?