• Emblas Mamma

Reaktion på inbjudningskorten!

Frågan är bara: Hur gör man om några eller många inte OSA:r ?
    Ska man ringa upp och fråga dom om dom kommer eller inte eller ska man bara stryka dom från listan och sen säga skyll dig själv?

Jag har varit med om en vän där mer än hälften "glömde" osa.. känns ju sådär kan jag ju säga!
    Är så rädd att det ska hända oss med. Men i det fallet var det även några som inte visste vad osa betyder så vi skrev helt enkelt: svar senast.. xx

men vad kommer ni göra om inte alla osar?
    man vill ju gärna ha åtminstonde ett nej annars och inte ett tyst svar..

• Emblas Mamma
    frallan skrev 2011-03-18 14:46:47 följande:
    Vi skrev i vår inbjudan: Hör gärna av er även om ni inte har möjlighet att komma så att vi kan planera detta präktiga kalas.

Detta hoppas vi gör att folk faktiskt hör av sig även om de inte kommer. Har inte fått så många svar än, men de flesta som kommit in har faktiskt varit från folk som inte kunnat komma, som mailat och önskat lycka till och beklagat att de inte kan komma. Så det har kanske funkat bra i alla fall

Jag kommer nog ringa runt till de som inte svarat på osa datumet, just för att försäkra att de faktiskt fått inbjudan och om det skulle vara några problem åtminstonne kunna bjuda dem då i så fall.
    åh vad smart! Synd att jag inte fick höra det innan jag skickade ut mina!:P
    Hade med velat skriva något sånt. Är inte alls sugen på att ringa runt..
Svar på tråden Reaktion på inbjudningskorten!