• frallan

Reaktion på inbjudningskorten!

Exakt samma här! Har vart tyst i stort sett... och då har vi ändå hållt bröllopet hemligt innan
    Trodde familjen skulle vara den som reagerade starkast, men här har det varit vänner som gett mest respons. Det är nog så att dom inte är lika inne i det som man själv är och tänker inte på att höra av sig... men jag personligen har absolut hört av mig till de som bjudit mig på bröllop... skumt är det, men verkar inte helt ovanligt.

• frallan

Vi skrev i vår inbjudan: Hör gärna av er även om ni inte har möjlighet att komma så att vi kan planera detta präktiga kalas.

Detta hoppas vi gör att folk faktiskt hör av sig även om de inte kommer. Har inte fått så många svar än, men de flesta som kommit in har faktiskt varit från folk som inte kunnat komma, som mailat och önskat lycka till och beklagat att de inte kan komma. Så det har kanske funkat bra i alla fall

Jag kommer nog ringa runt till de som inte svarat på osa datumet, just för att försäkra att de faktiskt fått inbjudan och om det skulle vara några problem åtminstonne kunna bjuda dem då i så fall.

Svar på tråden Reaktion på inbjudningskorten!