Inlägg från: Höstdröm2010 |Visa alla inlägg
  • Höstdröm2010

Personlig cake topper efter brudparets bilder- Nån som kan skulptera??

Har sett på ebay- man skickar en bild på brud och brudgum och så får man en fin "kopia" i nån variant av lera. Någon som vet vad jag menar?
    Någon som vet hur man gör? Nån som har tid?
    Bröllop i påsk så det är lite bråttom... =)

• Svar på tråden Personlig cake topper efter brudparets bilder- Nån som kan skulptera??
  • Höstdröm2010
    JennyMolin skrev 2011-03-17 18:53:09 följande:
    ja, var bor du?

Jag har mailat dig privat förut idag när jag hittade din hemsida men fick inget svar? Så om du svarar på det kan jag meddela alla detaljer Tungan ute Tack!
  • Höstdröm2010
    zvartaliljan skrev 2011-03-17 17:32:44 följande:
    Vart bor du och hur stor vill du ha? Kan ju kosta en hel del i frakt om du vill ha stor. Men jag kan fixa i alla fall. i antingen sockerpasta, gumpaste, mmf eller marsipan. Enklast och billigast är mmf. Allt ätbart såklart, ingen lera utan olika sockerdegar och målas med pastafärger.
    Men jag vet inte om jag vill ha en ätbar... Coolt hade ju varit att kunna spara den bredvid bröllopsfotot =)
    den behöver inte vara särskilt stor- bara tillräckligt för att se att det är vi. Extar häftigt hade dock varit om barnen kunde vara med också =)
  • Höstdröm2010
    JennyMolin skrev 2011-03-17 19:01:40 följande:

har du initailerna LP och frågade om provsmakning?

Nae... vänta jag kollar mailen om jag skickade rätt
  • Höstdröm2010
    JennyMolin skrev 2011-03-17 19:01:40 följande:

har du initailerna LP och frågade om provsmakning?

Naheru- det låg ett ofärdigt mail i utkast hahaha så är dt när man har några ungar. Fortsätter dte mailet nu och skickar! =))
Svar på tråden Personlig cake topper efter brudparets bilder- Nån som kan skulptera??