Inlägg från: förlovadflicka |Visa alla inlägg
  • förlovadflicka

Godisbuffé/favours- Plopp med kärleksord på!!!

Blev jätteförvånad igår när mamma satt och åt en påse plopp. (Alltså en sådan med små ploppchoklad i) På påsen stod det "Det sa bara plopp" och på chokladpapprena står ett av dessa orden: Kram, Puss, Kärlek, Lycka istället för plopp! Fatta vad perfekt för godisbuffé eller favours! Vi ska minsann bege oss till maxi idag jag och min hälft :D 

• Svar på tråden Godisbuffé/favours- Plopp med kärleksord på!!!
  • förlovadflicka
    AnnC81 skrev 2011-03-18 11:23:04 följande:
    Åh detta får man ju kolla efter! Hoppas de finns i våran affär :)
    I vilken Maxi affär i detta avlånga land (eller annan affär) har ni sett att det finns?
    21 maj 2011
    Mamma köpte sina på maxi flygstaden i halmstad :) 
  • förlovadflicka
    The book of love skrev 2011-03-18 11:43:22 följande:
    Jag vill bara säga till er att ni måste skynda er på om ni är på jagkt just efter de med kärleksord. Jag var själv på Cloetta i förra veckan och köpte en kartong med dessa, perfekt för godisbordet! Men det är en kampanj som har hållit på från januari och som slutar nu i mars så de har inte mycket kvar! I april kommer de se ut som vanliga Plopp igen. Så skynda skynda!
    Haha, vill bara springa iväg nu men får bärga mig en timme :P 
  • förlovadflicka

Btw så går de ut i november ungefär så ni vet, vi gifter oss i oktober så det blir perfekt ;) 

• förlovadflicka
    AnnC81 skrev 2011-03-18 13:21:12 följande:
    Haha nu blir man stressad ju ;) Ska kolla på Maxi hemma i Borås ikväll, finns de inte där så åker vi som sagt förbi Halmstad imorgon och hoppas att förlovadflicka inte har köpt hela lagret ;D Hihi
    21 maj 2011
    Ska kolla på det andra maxi först ;) Det ligger vid högskolan om ni kör förbi där, vet inte vart ni kommer ifrån men flygstaden ligger lite utanför stan :)  
  • förlovadflicka
    AnnC81 skrev 2011-03-18 13:28:46 följande:
    Ja jag såg det låg lite utanför men det är värt några minuter extra körning om de inte finns här hemma och om vi vet att de finns där :) Uppdatera mig gärna ;)
    21 maj 2011
    Vi köpte på maxi högskolan idag och lämnade kvar några till er ;) Åh, vad glad jag blev, kommer bli så gulligt! :)
  • förlovadflicka
    Oniq skrev 2011-03-18 22:42:02 följande:
    ..men..  ..hur?.. vad?

Förstår inte alls vad ni pratar om för godis. Någon som har bild?
    www.google.se/images&q=plopp%20k%C3%A4rlek&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1024&bih=532

:)
  • förlovadflicka
    Oniq skrev 2011-03-18 22:47:14 följande:
    Fränt!

...det är illa att bli godissugen 22:46 på kvällen.. ;)
    Haha, händer mig hela tiden :P
Svar på tråden Godisbuffé/favours- Plopp med kärleksord på!!!