• förlovadflicka

Godisbuffé/favours- Plopp med kärleksord på!!!

Blev jätteförvånad igår när mamma satt och åt en påse plopp. (Alltså en sådan med små ploppchoklad i) På påsen stod det "Det sa bara plopp" och på chokladpapprena står ett av dessa orden: Kram, Puss, Kärlek, Lycka istället för plopp! Fatta vad perfekt för godisbuffé eller favours! Vi ska minsann bege oss till maxi idag jag och min hälft :D 

• Svar på tråden Godisbuffé/favours- Plopp med kärleksord på!!!
  • AnnC81

Haha nu blir man stressad ju ;) Ska kolla på Maxi hemma i Borås ikväll, finns de inte där så åker vi som sagt förbi Halmstad imorgon och hoppas att förlovadflicka inte har köpt hela lagret ;D Hihi

21 maj 2011
  • förlovadflicka
    AnnC81 skrev 2011-03-18 13:21:12 följande:
    Haha nu blir man stressad ju ;) Ska kolla på Maxi hemma i Borås ikväll, finns de inte där så åker vi som sagt förbi Halmstad imorgon och hoppas att förlovadflicka inte har köpt hela lagret ;D Hihi
    21 maj 2011
    Ska kolla på det andra maxi först ;) Det ligger vid högskolan om ni kör förbi där, vet inte vart ni kommer ifrån men flygstaden ligger lite utanför stan :)  
  • AnnC81

Ja jag såg det låg lite utanför men det är värt några minuter extra körning om de inte finns här hemma och om vi vet att de finns där :) Uppdatera mig gärna ;)

21 maj 2011
  • Sommarbrud2011

Vill bara tacka för tipset. Har nu lyckats få tag på 5 påsar Glad

• förlovadflicka
    AnnC81 skrev 2011-03-18 13:28:46 följande:
    Ja jag såg det låg lite utanför men det är värt några minuter extra körning om de inte finns här hemma och om vi vet att de finns där :) Uppdatera mig gärna ;)
    21 maj 2011
    Vi köpte på maxi högskolan idag och lämnade kvar några till er ;) Åh, vad glad jag blev, kommer bli så gulligt! :)
  • Oniq

..men..  ..hur?.. vad?

Förstår inte alls vad ni pratar om för godis. Någon som har bild?

• förlovadflicka
    Oniq skrev 2011-03-18 22:42:02 följande:
    ..men..  ..hur?.. vad?

Förstår inte alls vad ni pratar om för godis. Någon som har bild?
    www.google.se/images&q=plopp%20k%C3%A4rlek&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1024&bih=532

:)
  • förlovadflicka
    Oniq skrev 2011-03-18 22:47:14 följande:
    Fränt!

...det är illa att bli godissugen 22:46 på kvällen.. ;)
    Haha, händer mig hela tiden :P
  • AnnC81

Tack det var snällt! :) Hittade dock på maxi här hemma, fast de låg gömda bakom vanliga plopp men jag grävde fram de ;) så nu har vi också ett lager, blir grymt bra! :)

21 maj 2011
  • salsa775

Men gud så coolt!! Den idén måste jag sno:)

• S och F

Så jäkla söta, vill oxå..
    Tyvärr gifter vi inte oss förrän hösten 2012 så jag får nog ge upp den tanken.. =) Vem vill bjuda på för gammal choklad *blääääää*..

• FruFiddeli

Vill också tacka för tipset om dessa perfekta små bröllops choklad =). Var och handla på vårat lilla ica supermarket och de hade till min stora glädje, så nu sitter jag här med 7 påsar och undrar om jag inte kan smaka iaf en.. hihi..

• The book of love

Jag tror det är 12 st i en påse.

Svar på tråden Godisbuffé/favours- Plopp med kärleksord på!!!