• Salat

Om det regnar... hjälp vår fotograf snälla!

Om det regnar den 28 maj 2011, när vi  skall fotograferas, behöver vi ett lusthus, dansbana eller någonstans i Lund där vi inte regnar bort... är det någon som har några tips?Solig

• Svar på tråden Om det regnar... hjälp vår fotograf snälla!
  • Millemoj

finns väl ett lusthus vid botaniska trädgården i Lund, tror jag... Annars finns det fina fotomöjligheter vid skolan för hörselskadade - där fotades min kusin när hon gifte sig!

Fråga din fotograf annars - de brukar ha många små smultronställen att fotas på!

• Salat
    Millemoj skrev 2011-03-18 22:40:18 följande:
    finns väl ett lusthus vid botaniska trädgården i Lund, tror jag... Annars finns det fina fotomöjligheter vid skolan för hörselskadade - där fotades min kusin när hon gifte sig!

Fråga din fotograf annars - de brukar ha många små smultronställen att fotas på!
    Tack för tipsetGlad 
  • Millemoj

Lusthuset i Lunds Stadspark om ni inte har något emot folk som tittar på lite...

Annars kanske man kan fota vid AF-borgen, Universitetsbiblioteket eller nåt?
  • Salat

Tack för bilden, jättesnällt! Vet du om vi isf måste boka eller är det bara att åka dit?Solig

• Millemoj

Skulle tro att det bara är att åka dit! Men skicka dit någon lite i förväg (typ fotografen) för att "paxa"...

• Millemoj
    Salat skrev 2011-03-26 22:30:15 följande:
    Solig Tack för tipset!
    Det var det lilla...Skrattande
  • Gabban
    Salat skrev 2011-03-18 22:30:22 följande:
    Om det regnar den 28 maj 2011, när vi  skall fotograferas, behöver vi ett lusthus, dansbana eller någonstans i Lund där vi inte regnar bort... är det någon som har några tips?Solig
    Vitt partytält utan väggar om det inte stormar!
  • Gabban

Vitt partytält utan väggar, om det inte stormar!

Svar på tråden Om det regnar... hjälp vår fotograf snälla!