Hjälp! Jag har börjat tvivla
Jag ska till tyskland på lördag och handla för vårt bröllop, vi åker helsingborg - helsingör och sedan rödby - puttgarden, biljetten kostar nu 845kr sen åker vi från gbg så runt 1000 kr bensin. Alkohol för 50 pers går på max 4000 kr så slut summa för de runt 6000 kr
Du har ju inte så jätte många gäster så jag tror att du klarar dig.
Jag ska göra mina tårtor själv men jag har köpt färdiga dekorationer som bara är att lägga på tårtan sen och sockerpasta över tårtan. Har även köpt färdiga mousser som man bara blandar ihop med grädde, väldigt enkelt!
Jag har hyrt vår hyresgästförenings lokal som är ett eget hus där vi bor, jätte fin lokal som för hela helgen går på 1500 kr (fre-sön) Du måste verkligen inte ha de på något exclusivt ställe, de bestämmer NI själva. Min svåger och hans tjej ska gifta sig i augusti och dom ska vara på en herrgård tror jag men de bryr inte jag mig om, jag är nöjd med min lokal och de är så mycket billigare än en herrgård.
Tänk inte på vad dina gäster har vart på för bröllop innan, de här är ert bröllop och ni bestämmer vad ni vill ha å inte ha. Lycka till!