Inlägg från: moonlightgirl |Visa alla inlägg
  • moonlightgirl

Hjälp! Jag har börjat tvivla

Hej hej

Jag tror inte att du behöver vara orolig. Det är klart att ni kan få ett hur underbart bröllop som hellst. Jag tycker att det inte är pengarna som bestämmer om man har trevligt och roligt utan det är ju upp till var och en som kommer dit att ha trevligt och bjuda på sig själva osv.

Vi ska bjuda ca 90 pers och har pratat med en cateringfirma som jag vet har bra mat, maten kostar 100 kr/pers. Så maten kommer att gå på 9000 kr. Sen tillkommer både tårta och drickbart som vi ska fixa. Så det är helt klart att era 15000 kr räcker till maten för er och era gäster.

• moonlightgirl
    Fossing77 skrev 2011-03-23 12:12:56 följande:
    Såna här kan man göra själv... blås upp ballong, doppa trådarna i tapetklister, vira runt och låt torka... tryck hål på ballongen och pilla ut den... kan man oxå lägga på borden. :)

Jag har försökt tillverka sådana bollar med mina fritidsbarn på mitt förra jobb, men det blev för tungt och när jag komtilljobbet nästa dag och hade hoppats på att det skulle ha stelnat hade ballongen spruckit och garnet var inte alls som en fin boll som dessa.
    Vad gjorde jag för fel?? Tycker att det är en mysig dekoration.
Svar på tråden Hjälp! Jag har börjat tvivla