Inlägg från: Kattpoet |Visa alla inlägg
  • Kattpoet

Hjälp! Jag har börjat tvivla

Vi gjorde vårat  trevligt och härligt nog på 10 000 kr.   Det handlar inte om pengar, det handlar om inställning, OM du tror och visar det öppet att de kanske har tråkigt, då kommer det bli tråkigt.  Har du kul blir det kul.

Fast jag har aldrig gått på bröllop för lyxen och att ha skoj,  jag går dit för att se två människor som älskar varandra innerligt   lova trohet och kärlek till varandra. 

• Kattpoet

När vi gjorde garnlampor på 70 talet så använde vi  garn som legat i tapet klister i  30- 50 min, det brukade funka.  Det gäller att inte ta en för tjock tråd till det hela och inte för porös heller,  till min taklampa där hemma så använde jag  vävgarn i  rött, lila,  blått, gult,  kanske inte vackrast i världen men för en 4 åring var det  ren lyx.

• Kattpoet

Du behöver   hitta en ballon som  klarar av det, billiga ballonger brukar spricka, sedan måste man hänge upp dem någonstans där lite drag så de kan torka och det kan ta upp till en vecka innan den är helt torkad.

Jag  har gjort en drös av dess med   allt från  balonger till badbollar och jag använder  VÄVGARN!  Där jag hoppas folk ser det nu. 

Svar på tråden Hjälp! Jag har börjat tvivla