• Oniq

    O.S.A trailer

    Okej. Det är redan offentligt att jag och sambon är lite galna.
    Nu har jag gjort ett första försök till en liten påminnelse till våra gäster så att dom inte glömmer att osa.

    Vad säger ni, vågar jag maila iväg den här eller ska jag göra något mer seriöst?  ..seriöst.. det klarar jag nog inte av :) Jag kanske ska göra något mer genomarbetat ;)

    buu.nu/wp-content/uploads/2010/07/trailer.wmv

  • Svar på tråden O.S.A trailer
  • Oniq
    Moster Stina skrev 2011-03-23 11:23:49 följande:
    Ja lite tokiga är ni allt!
    Det är klart att ni skall skicka den filen till folk!

    Gillade förstås medeltidsmannen med en tidstypisk cocacoaburk i handen!
    Bara lite? Flört

    Jag gillar också den mannen, det visar lite av vad det är för gäster som kommer att komma på bröllopet också :)

    Hade egentligen velat ha trailern lite längre och episk med filmklipp och sånt.. men tappade musan någonstans på vägen.

    Några förslag?
  • Oniq

    Jätteskumt, funkar för andra. Det är en 'vanlig' Winamp media file.

  • Oniq
    kandersson174 skrev 2011-03-23 13:52:27 följande:
    Det var två bilder på gäster som kommer? Ska du inte lägga till fler? Jag blev fundersam om det var en bild på din blivande make etc. Nu blir det förstås lättare för folk som känner er och era vänner :)
    Hade nog inte heller förstått att du vill att man ska OSA...
    Men jättekul film med jättebra musik!
    Nej, det är jag och min blivande på bilderna. Enbart handen med coca-colaburken tillhör en vän ;) *haha*

    ...så det framgick inte tydligt med osa..? Hmm.. undrar hur man ska göra då...
  • Oniq
    Emblas Mamma skrev 2011-03-26 18:36:34 följande:
    Får jag bara fråga!
    Hur gör ni med gäster som inte har mail då?? Alla kollar den inte heller :/
    Vi har jättemånga gamlingar och grejer.. och många som har mail och aldrig kollar..
    Vi lider inte av den åkomman direkt ;) De äldsta som kommer på vårat bröllop är våra föräldrar. Men vi tänkte ringa de som vi inte fått svar av när osa datumet gått ut. Trailern är mer en påminnelse (så vi slipper ringa).
  • Oniq
    Melóra skrev 2011-05-11 22:42:59 följande:
    Haha, jag tycker att den var bra!

    Råkar eran offentliga galenskap bestå av lajvande, kanske? ( fick lite känsla av det av trailern) Skrattande I så fall har du en frände i nördighet här Flört
    Visst lajvande har förekommit för flera år sedan, nu har vi övergått till kroniskt rollspelande istället och hela bröllopet kommer att ha rollspelstema.

    Trailen har f.ö. fungerat utmärkt på våra gäster. När vi väl skickade ut den så har ALLA utom 4st hört av sig och som ni som kollat på trailern vet så är inte osa förrän 29 maj.
Svar på tråden O.S.A trailer