Kan man få platt mage på två månader?
Inchloss pilates är också värd att rekomendera! 20min träning varje dag så minskar du garanterat ditt midjemått!
Inchloss pilates är också värd att rekomendera! 20min träning varje dag så minskar du garanterat ditt midjemått!
Det är en DVD som man kör där hemma. Jag körde den på morgonen innan jobbet. Det är lugnt och skönt och betydligt hårdare och efftektivare än man tror när man håller på. Jag köpte min på Åhléns, men jag tror att man kan beställa den på cdon.se eller liknande.
Jag körde den innan brölloppet och fick dra in snörningen helt i ryggen tillslut! Det absolut bästa med den är att man får jätte fin hållning också. Efter min senaste graviditet körde jagden några gånger i veckan och fick snabbt tillbaks hållningen och magmusklerna igen.(ja fy vad öm jag var!) Nu väntar jag barn igen så jag väntar bara på att jag kan komma igång igen. Var bara uppmärksam på att följa instruktionerna ordentligt och gå inte vidare med svårighetsgraden förrän de första övningarna sitter på ryggraden. Och även om uppvärmningen kan kännas löjligt enkel, så är den viktig för att få in rätt hållning!
Börja mjukt, och klart att musklerna ska återhämta sig, men jag tror att jag körde den varannan dag med simning och löpning i mellan. Men efter ett tag blir den lite som en meditation/streching/yoga och kroppen kan klara den i vardagarna iallafall. En härlig vana!
Fiber. Fiberhusk är jättebra. Drösala lite på yoghurten på morgonen. Håller tarmen i schack. Kom i håg att andas helt ner till navlen, gå absolut inte och dra in magen hela tiden, utan slapna av, så att tarmarna kan få plats att sköta sitt jobb. Tänk på att hur du mår är viktigare än hur du ser ut, när det väl kommer till kritan. Var snäll mot dig själv pch stressa ner.