Hur skulle ni känna inför detta?
Eftersom jag och min blivande "tramsar" på detta vis tillsammans, så skulle jag inte reagera alls.Visst, vi kanske inte betygsätter på samma vis, utan det är mer: "Vad tycker du om henne?" "Fula jeans, men ser ut att ha snygg rumpa under!"
Man kan ju inte låtsas att andra människor inte finns, och att vissa av dom har snygga ben, fin hårfärg, bra kläder etc så varför inte ha kul och kommentera?
TS: Jag kommer ihåg att du hade en tråd för ett tag sedan, och att du då sa att du kämpade med behovet av bekräftelse. Iom att du ställer denna fråga så tänker jag att det kanske inte står rätt till ändå, och att du faktiskt borde prata med din kille om hur du känner! Även om det inte är något direkt fel med att kolla på/kommentera andra tjejer, så är det ju ett tecken på att du inte känner dig 100% trygg om du känner att det är obehagligt att han gör det. Det finns en anledning till att du reagerar som du gör, och jag tycker att du borde ta det på allvar istället för att intala dig att allt är okej.
KRAM!