Inlägg från: Sebastiána |Visa alla inlägg
  • Sebastiána

Hur skulle ni känna inför detta?

Sanna J skrev 2011-03-24 11:45:28 följande:

Hur skulle ni känna om ni fick reda på/visste att eran kille satt o betygsatte tjejer ute på stan med vänner? kanske vid utgång, fika osv. Kolla in andra gör väl alla, men mer specifikt sitta o betygsätta? olustigt tycker jag. och omoget. men är det något att bli upprörd över tycker ni? jag vet att han och hans vänner kan bli rätt barnsliga och flamsa runt när de umgås, sällan de gör de själva, vi är oftast flera som umgås tillsammans. Skall jag bara strunta i detta och ta det som en omogen grej bara eller ta upp det med honom? är kluven.

Sätta betyg på tjejer man ser på stan? Jag skulle undra vilken omogen kille jag hittat egentligen. Kanske skulle vårt förhållande ta slut - inte för att jag är svartsjuk utan för att jag inte vill gifta mig med någon som har ett sånt omoget beteende.
  • Sebastiána
    mwb skrev 2011-03-24 11:49:20 följande:
    Rätten att titta tycker jag att man ska få. Sedan att betygsätta är väl ändå lite barnsligt. Men killar blir ju aldrig mer än 8 år. För att man är ihop med någon betyder det inte att man har slutat och titta men äta får man göra hemma.
    Jo, killar blir äldre än 8. Vissa killar är omogna hela livet, men  det gäller bara VISSA killar. Jag tycker inte att man ska dra alla män över en kam på det sättet. 90% av de jag dejtat eller varit tillsammans med har varit lika mogna eller mer mogna än jag.
Svar på tråden Hur skulle ni känna inför detta?