Inlägg från: dahlander79 |Visa alla inlägg
  • dahlander79

Härnösands/Sundsvalls bröllop i sommar?

VitaminA skrev 2011-04-16 22:56:33 följande:
    Förresten var det inte nån här som skulle gifta sig i Säbrå kyrka?

Ah MissyJ var det ja. vet du när dom är klara med Säbrå kyrka?
    Hej! jag heter Linda och bor i h-sand, vi gifter oss i säbrå kyrka på midsommarafton och dom borde väl höra av sig om det skulle va nå problem när man redan bokat hoppas jag. Åkte förbi kyrkan igår, jag bor en ganska liten bit därifrån å såg all byggnadsställning. Jag måste nog ringa imorron å kolla. Midsommar är ju snart... Kul att se att fler i närheten ska gifta sig. Hoppas jag får hänga me här tills de smäller :)
  • dahlander79
    missyJ skrev 2011-04-17 20:36:26 följande:

Kul att du hittade hit oxå Linda :)

Det närmar sig för er nu:)

Yes blev överlycklig när jag hittade till denna tråd :) Ja nu är de inte långt kvar, men en hel del kvar att göra, ojojoj hoppas man hinner med allt.
  • dahlander79
    missyJ skrev 2011-04-18 16:53:59 följande:

åhh, ja va gör man? Inte vill man väl ha byggnadställningar på bröllopsbilderna iaf.. eller... kanske inte är hela världen igentligen... Men som sagt till 13 aug kanske dom är borta... vi får åka dit o bju på godsaker till dom som jobabr så kasnke vi kan muta dom lite o jobba på lite :) hahah

Linda, vars ska ni ha festen?

Vi kommer vara hemma, vi har hyrt stort tält med golv,scen,stolar och bord. Har ni hittat nån loge än?
  • dahlander79
    VitaminA skrev 2011-04-18 14:24:57 följande:
    Nu har vi pratat med säbrå kyrka. Det fanns en tid för oss 11 juni som tur var, MEN byggnadsställningarna kommer att vara kvar till augusti-september!

Nu vet jag inte alls hur vi ska göra...det är ju visserligen bara fasaden och taket som renoveras så invändigt är det sig likt. men ändå...inte så kul med bröllopsfoton runt en massa byggställningar..gratulationerna utanför osv..

ska ringa stigsjö kyrka också och kolla med dom men den känns inte helt hundra.

Hur gör ni andra? För dig MissyJ kanske det inte är några problem dock, dom kan ju vara klara när du gifter dig förhoppningsvis.

Åhh jag är så kluven!
    Jaha då är de byggnadsställning där på midsommar med attans, jaja man får väl fota så att ställningen inte syns, jag ska banne mig gifta mig där :)
  • dahlander79

9 dagar kvar för oss, nu är det galet nära!!!! Har kockat en del i dagarna nu då vi beslöt oss för att jag fixar maten själv, känner mig helt lugn med den biten just nu men sen har vi ju allt annat runt omkring som sätter sprätt på nerverna. Vi ska träffa vår präst på måndag och då blir allt spikat och klart med hela programmet sen blir det 200% speed fram till stora dagen på midsommarafton :)

Svar på tråden Härnösands/Sundsvalls bröllop i sommar?