missyJ skrev 2011-08-03 11:19:34 följande:
Grattis Bröllop201187 :) Hur känns de? Och hur flöt dagen på´?
Möhippan ja, dagen började med att grabbarna skuolle komma o hämta min m2b, vilket ja visste... min väninna kommer oxå för hon vill så gärna se minen på honom.. (här anade jag dock något) Dom väcker han i sängen och in på gården dundrar en helikopter :) Och jag fick order om o klän på mig jag med för här skulle åkas :) In de bar i helikoptern och iväg ;) efter en rundtur så landade vi i kittjärn (svärpäronens gård) där ALLA hans kompisar väntade och 2 av mina.. Fick ett paket med kläder, rabbitstyle :) Med öron, body, vitra tights handskar o sån fluga grej,.. iväg de bar på stan för o fika frukost :;) Fick fotas med brandmän & sen vare shopping, Attrealjer inför kväll4en :)
Vid tolv bar de iväg igen md ögonbindel på, försökte lura bort mig med listade ut aTt vi va på långsjögården :) Väl där väntade poledancing med instrukör :) Skit kul verkligen o jääääätte svårt :) Väl där var alla mina vänner och vi gjorde detta tillsammans :)
Vid tre hem till ena tärnar för o duscha etc... Sminkades av riktig sminkös & fick ett nytt pakety med en skitfin kläning sen ut på sälsten för fotografering av mig <3 Sen ögonbindel igen ut till långsjögården där alla mina vänner var tillsammans med hans vänner... Väl där blev de fest hela kvällen med lekar osv:)
Verkligen en kanonda!!!
Jo det känns helt underbart....
Känns som man är nykär på nytt igen..
Jo dagen flöt på riktigt bra, inga problem men däremot tjafs mellan ena tärnan och dennes sambo =(
Annars är jag riktigt nöjd med det hela, längtar tills alla bröllopsbilder börja trilla in..
Låter som du hade en kanon dag, bara att invänta den stora dagen nu då?