• cattitzi

Visa bilder på era inbjudningskort och andra trycksaker!

Hej! Det finns flera bra trådar på BT där det visas inspiration på inredning av festlokal, brudklänningar, brudbuketter mm. Men jag saknar en tråd där vi kan få inspiration till inbjudningskort, festprogram och andra trycksaker. Själv sitter jag i skrivande stund med festprogrammet och layouten vill inte infinna sig!
    Men såhär ser våra inbjudningskort ut:

Hur ser era trycksaker ut?
  • Svar på tråden Visa bilder på era inbjudningskort och andra trycksaker!
  • iSusanna

Jättefint! 

Vi är fortfarande i valet och kvalet.... göra egna eller beställa färdiga....?

• Amejuli

Här är våra egengjorda.

• cattitzi
    iSusanna skrev 2011-03-27 21:45:19 följande:
    Jättefint! 

Vi är fortfarande i valet och kvalet.... göra egna eller beställa färdiga....?

Vi var också i valet och kvalet, men räknade på det och våra inkl festprogrammen och vigselprogrammen (som är under produktion nu!) kommer att gå på 4500 kr när vi har köpt in allt från Panduro. Om vi skulle beställa det skulle det gå på minst 6000 kr.
  • cattitzi

Lägger ut lite inspiration på olika trycksaker då jag själv känner att det är JÄTTEsvårt ibland att veta hur allt ska se ut!

Någon som har fler förslag?
  • cattitzi
    Amejuli skrev 2011-03-27 21:58:01 följande:
    Här är våra egengjorda.

Så fina! Har ni gjort dem själva?
  • cattitzi
    JennieHJonasson skrev 2011-03-28 10:15:48 följande:

Vad hätiga! Hur gjorde ni dem?
  • MrsT2011

Här är våra placeringskort:

Just nu letar jag layout-inspiration till vigselprogram och festprogram, hittills har jag hittat dessa fina bilder via google:

Svar på tråden Visa bilder på era inbjudningskort och andra trycksaker!