• Pinkgrape

Ser det ut som ett nattlinne?

Vad säger ni? Funkar den som tärnklänning, eller ser den för mycket ut som ett nattelinne?

Vill ha en vit och rosa klänning till mina två tärnor, 18 och 22år gamla.
    Jag vill inte att klänningen ska se så högtidlig ut, mer söt och.. ja, söt, typ.

• Svar på tråden Ser det ut som ett nattlinne?
  • Gopplan

Absolut inte! Jag vet inte vad du har för tjusiga nattlinnen i så fall, men den där klänningen är ju supersöt ju och ser knappast ut som ett nattlinne.

• Pinkgrape
    Gopplan skrev 2011-03-26 18:45:13 följande:
    Absolut inte! Jag vet inte vad du har för tjusiga nattlinnen i så fall, men den där klänningen är ju supersöt ju och ser knappast ut som ett nattlinne.
    Jag tycker inte heller att den ser ut som ett nattlinne, men fått den kommentaren om klänningen mer än en gång nu och blir så osäker :/
  • Gopplan
    Pinkgrape skrev 2011-03-26 18:47:35 följande:
    Jag tycker inte heller att den ser ut som ett nattlinne, men fått den kommentaren om klänningen mer än en gång nu och blir så osäker :/
    Jag tycker att den ser välklädd ut. Den är ju i flera lager tyg och det brukar man ju inte ha i nattinnen. Och tunna axelband passar ju bra på sommaren
  • Pinkgrape
    FriPhi skrev 2011-03-26 18:50:46 följande:

Jag tycker klänningen är jättefin och de kan absolut ha den! Måste bara tipsa om den här också om du inte har bestämt dig helt, för jag skulle valt den till mina tärnor om de inte skulle vara gravida båda två. Jag beställde min klänning därifrån och det gick jättebra.

www.lightinthebox.com/Empire-Strapless-Knee-l...

Den är också jättesöt :) Men passar inte lika bra ihop med klänningen jag ska ha. Dessutom vill tärnorna inte ha utan axelband och jag vill verkligen att de ska känna sig bekväma :)
  • Pinkgrape
    Gopplan skrev 2011-03-26 18:50:48 följande:
    Jag tycker att den ser välklädd ut. Den är ju i flera lager tyg och det brukar man ju inte ha i nattinnen. Och tunna axelband passar ju bra på sommaren
    Nej, precis, jag håller med :)
  • IdaPierre

Åh vilken fin klänning!!!! Tycker inte att det sen ut som ett nattlinne. Jättefin!

• Jag han

Jättefin!!
    Sen är det ju super att de kan använda klänningen fler gånger!
    Min tärna ska ha denna:

Svar på tråden Ser det ut som ett nattlinne?