• Tet

SKOR - tips på butiker på webben & live

Söker efter dem perfekta skona med ljus och lykta...har varit på all "vanliga" butiker & sidor t.ex. have2have m.fl. Finns det någon som har tips på butiker på wbben eller live.
    Jag vill ha färgglada skor, men tips på allt mottages med glädje!

Hjärta

• Svar på tråden SKOR - tips på butiker på webben & live
  • Tet

Vilken färg som helst går bra, förutom lila. Men gärna röd, blå eller cerist.
    Klänningen är knäkort, vit, väldigt vit - kall vit. Den är djupt draperad bak och lite draperad fram. Har liiiite liiiite 50-60 tals känsla över sig.
    Klackar ska det va, höga!!! ev m öppentå det är fint. eller med ngt annat "kul" som gör skon lite mer intressant!

• TheD
    Tet skrev 2011-03-27 22:14:15 följande:

Vilken färg som helst går bra, förutom lila. Men gärna röd, blå eller cerist.
    Klänningen är knäkort, vit, väldigt vit - kall vit. Den är djupt draperad bak och lite draperad fram. Har liiiite liiiite 50-60 tals känsla över sig.
    Klackar ska det va, höga!!! ev m öppentå det är fint. eller med ngt annat "kul" som gör skon lite mer intressant!

De flesta skorna som finns ute nu på nätet dvs är med öppen tå så där bör du kunna hitta :) Jag som vill inte vill ha öppen tå har det problemtaiskt ;)

Jag, som du, har också letat live och på Internet på 7000 sidor känns det som. Jag beställde ett par skor från Brandos men det blev retur.
  • Tet

Problemet är att jag inte vill ha en vanlig sko, har letat över allt och just nu känns det som att ingen duger...alla saknar "de lilla extra"
    Mitt hopp är att de ska komma ton vis av snyga vår klackar snart...

• TheD
    Tet skrev 2011-03-27 22:27:05 följande:
    Problemet är att jag inte vill ha en vanlig sko, har letat över allt och just nu känns det som att ingen duger...alla saknar "de lilla extra"
    Mitt hopp är att de ska komma ton vis av snyga vår klackar snart...
    Japp, lagom till studenten och sommaren. Det finns inte ens vanliga snygga............
  • Höstbröllop 2011

Mitt tips är www.matildasfest.com !

Jag kanske beställer där ifrån, har inte bestämt mej än men det är ett alternativ. Tror de flesta skorna kostar 550 kr och då får man välja klackhöjd från ca 2 cm och uppåt och man får även välja färg från deras färgkartor. Tycker det är bra pris eftersom man får välja själv med klack och färg :)

• Hvitveis

Vart har du hittat dom peachfärgade skorna med rosett bak? Om du kommer ihåg det då:)

Always
Svar på tråden SKOR - tips på butiker på webben & live