• Tet

SKOR - tips på butiker på webben & live

Söker efter dem perfekta skona med ljus och lykta...har varit på all "vanliga" butiker & sidor t.ex. have2have m.fl. Finns det någon som har tips på butiker på wbben eller live.
    Jag vill ha färgglada skor, men tips på allt mottages med glädje!

Hjärta

• Svar på tråden SKOR - tips på butiker på webben & live
  • Tet

Vilken färg som helst går bra, förutom lila. Men gärna röd, blå eller cerist.
    Klänningen är knäkort, vit, väldigt vit - kall vit. Den är djupt draperad bak och lite draperad fram. Har liiiite liiiite 50-60 tals känsla över sig.
    Klackar ska det va, höga!!! ev m öppentå det är fint. eller med ngt annat "kul" som gör skon lite mer intressant!

• Tet

Problemet är att jag inte vill ha en vanlig sko, har letat över allt och just nu känns det som att ingen duger...alla saknar "de lilla extra"
    Mitt hopp är att de ska komma ton vis av snyga vår klackar snart...

• Tet

Underbara skor!!!
    Nu har jag några favoriter som jag gärna skulle vilja veta vart dem kommer ifrån! Dem två turkosa är ju fantastiska!!

• Tet

Tack så jätte mycket underbara människa!!! Det blir till att beställa skor idag så jag hinner få hem, prova å skicka tillbax om så behövs...ska ju ha skona den 4/6 och jag måste ju gå in dem innan dess...tiden går så sjukt fort snart bara två månader kvar!

Svar på tråden SKOR - tips på butiker på webben & live