Vad tycker ni om denna ring?
Tänkte ha den med en slät förlovningsring..
Behöver lite feedback. :)
Är aningen fundersam över om den ser lite "tantig" ut. Men jag gillar den ändå mycket.
Jag tycker inte alls att den är tantig! Tycker den är jättesnygg, gillar rundade ringar fastän det inte verkar vara några fler i världen än vi som har det just nu, haha :)
åh åh åh vad snygg den var! RIKTIGT!
Är den dyr?
Snygg är den! Tantig vet jag inte riktigt, dom flesta tanter jag har sett har bara haft släta guldringar eller möjligtvis ågon som haft ringar med stora blåa stenar :P hehe..
Den är jättefin TS! Ser ut som min vigselring fast min är i titan, det är samma form på min ring och min är jättefin. Man ska ju inte heller bara välja ring utifrån vad som är trendigt och inne just nu, det är ju ändå en ring man ska bära resten av livet.
åååh så tjusig =) man ska ha det man tycker bäst om själv, man ska ju ha den för resten av livet
Hej!
Jag tycker det här med ringar är superknepigt, men den typ av ring som är på bilden är en av de jag tycker är absolut finast
Får man fråga vart du hittat den?
Må så gott och lycka till!
En mer rund ring är en klassiker, tycker bäst om dessa. Men visst är det så att många idag har en mer rak ring :) Men det ser absolut inte tantigt ut, tänk inte på det. Klassiskt dock men det är för mig positivt.