• Jag han

Vad tycker ni om denna ring?

Tänkte ha den med en slät förlovningsring..
    Behöver lite feedback. :)
    Är aningen fundersam över om den ser lite "tantig" ut. Men jag gillar den ändå mycket.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om denna ring?
  • Jag han
    förlovadflicka skrev 2011-03-28 18:14:27 följande:
    Jag tycker inte alls att den är tantig! Tycker den är jättesnygg, gillar rundade ringar fastän det inte verkar vara några fler i världen än vi som har det just nu, haha :) 
    Tack för svaret!
    Ja det är just den runda formen som nog gör att jag får dessa funderingar. :) Känns inte som många väljer runda ringar, som du skrev.
  • Jag han
    Emblas Mamma skrev 2011-03-28 18:19:02 följande:
    åh åh åh vad snygg den var! RIKTIGT!
    Är den dyr?
    Snygg är den! Tantig vet jag inte riktigt, dom flesta tanter jag har sett har bara haft släta guldringar eller möjligtvis ågon som haft ringar med stora blåa stenar :P hehe..
    haha.. tack snälla för ditt inlägg!
    Den kostar drygt 5000 kr. Inte så farligt tycker jag. De andra jag tittat efter har kostat ungefär det tredubbla. Men ville hitta någon billigare.
    Vad kul att du tyckte den var fin!
    *det är ju bara dom svaren jag vill ha, hihi*
  • Jag han
    prinsessanogrodan skrev 2011-03-28 20:31:09 följande:
    Den är jättefin TS! Ser ut som min vigselring fast min är i titan, det är samma form på min ring och min är jättefin. Man ska ju inte heller bara välja ring utifrån vad som är trendigt och inne just nu, det är ju ändå en ring man ska bära resten av livet.
    Tack så mycket för ditt svar!
    Nä, du har så rätt. Jag är bara sån velmaja, som har svårt att bestämma mig och bara undrar vad andra tycker och tänker..
    O jag antar att din ring är superfin ;)
  • Jag han
    Bride2Be skrev 2011-03-28 21:00:28 följande:
    åååh så tjusig =) man ska ha det man tycker bäst om själv, man ska ju ha den för resten av livet Skrattande
    Tack så mycket.. Blir nog den ändå.. Känns som om det är min ring :)
  • Jag han
    Sakura skrev 2011-03-29 12:35:16 följande:
    Hej!

Jag tycker det här med ringar är superknepigt, men den typ av ring som är på bilden är en av de jag tycker är absolut finast Glad

Får man fråga vart du hittat den?

Må så gott och lycka till!
    Tack för svaret och vad kul att du gillar den! :) Blir mer och mer säker på min sak efter era svar!
    Hittade den på ringbutiken.se de har bra priser tycker jag. Vill, men kan inte lägga en halv förmögenhet på mina ringar...
    Men så hittade jag denna sida. Perfekt för mig :)
Svar på tråden Vad tycker ni om denna ring?