• I vått och torrt

Söker en kvinnlig strippa till stripdans utbildning av bruden i Göteborg

Hej!

Håller på att planera min väninnas möhippa och vill gärna ge henne en lektion i strippdans.
    Söker därför någon som vet vart man kan hitta  en tjej som kan hjälpa mig!
    Det handlar inte om strippen i sig!!! utan om att ge bruden en lektion!

Hjälp?

Är du intresserad eller har tips, inboxa mig gärna!

Tacksam för all hjälp jag kan få! 

• Svar på tråden Söker en kvinnlig strippa till stripdans utbildning av bruden i Göteborg
  • tigerlily

Jag var med på en möhippa där vi bokade in oss på stripaerobic för hela gruppen.  www.movingarts.se/tjanster.htm

Det var nog det roligaste vi alla har gjort och bruden älskade det! Sexigt, fantastiskt roligt och rätt svettigt. Kan jag verkligen rekommendera! Dessutom bokade vi spaavdelningen på Sportlife Exclusive efteråt och låg i jacuzzin och gottade oss och hade trevligt en bra stund efteråt. Helt perfekt!

Annars så finns ju den här också:
    www.pole-star.se/

Vi kollade upp det stället också, men avstod eftersom de inte har några duschmöjligheter i anslutning till sin lokal, och vi ville inte gå ut och festa efteråt alldeles svettiga, men har man inga krav på dusch kanske de kan vara ett alternativ.

• I vått och torrt

tack tigerlily!
    Jag är ju inte från Göteborg själv så alla tips är välkomna..
    Något annat som kan vara värt att veta?
    Bar eller estaurang som e bra, uteställe man ska gå på?
    Andra roliga möhippe saker att göra? 

• I vått och torrt

ingen mer som kan tipsa?

• wiii

Vilka uteställen man uppskattar beror ju mycket på vilken sorts person man är/vad man gillar för musik/har för stil :)
    Vad gillar ni? 

• AndyP

Kolla bl a PoleFitness här: www.eventguiden.se/mohippa/

Kanske mer fokus på träningsdelen av strippdansandet, men det kanske är just det ni letar efter? Man kan också få lite snygga kort att ge till brudgummen.

Svar på tråden Söker en kvinnlig strippa till stripdans utbildning av bruden i Göteborg