Vinterbröllop
Hej hej!
Vi ska gifta oss i februari 2012 och kommer har vinter, snö och is som tema på bröllopet? Skulle behöva lite tips på dekorationer, blommor och lekar inom vintertemat!
Hej hej!
Vi ska gifta oss i februari 2012 och kommer har vinter, snö och is som tema på bröllopet? Skulle behöva lite tips på dekorationer, blommor och lekar inom vintertemat!
Vad roligt att ni oxå gifter er då.Var ska ni gifta er? Har ni kommit långt med planeringen? Känner att vi kanske borde ta tag i det på riktigt, väldigt snart. Så jag tar gärna emot alla tips jag kan få om allt från dekorationer till festprogram till kläder.
Tyckte att jag såg en fuskpäls bolero på tradera för ett bra tag sen, vet inte om den är kvar dock.
Vi gifter oss i malmö. Har bokat kyrka, köpt påsar vi ska ha till riset och tittat lite på vilka inbjudningskort vi vill ha och inte så mkt mer...
Känns som om det är så lång tid kvar... Vissa säger att man ska boka och planera allt nu och vissa tycker man ska vänta till sommaren, svårt det där.
Du skrev att restaurangen sköter pyntet, vad för pynt ska ni ha? Behöver lite inspriation.
Tack!
Vi har oxå funderat på dekorationsdiamanter. Har du hittat billiga någonstans?