Emma F skrev 2011-06-26 20:58:00 följande:
Jo, min långärmade är samma som din :) Det är iaf samma bild jag beställd ifrån
Vi ska till Thailand 27/2, två dagar efter bröllopet. Har varit där förrut och ser fram emot en toppenresa, för det vet jag att det kommer bli! Hade gärna rest runt, men det blir lite mycket på en och samma gång och vi tror att vi behöver en lugn semster efter alla bröllopsbestyr. Vart ska ni?
Jahaaaa :) Såg ut som den som hade lite kortare ärmar men jag kanske inte kollade så noga, sorry.
Vi har inte bokat vår resa ännu men ska göra det snart!
Vi vill vara borta i en månad ungefär och skulle gärna besöka mååånga länder. Från början tänkte vara borta minst två månader men nu ska vi kanske köpa bostadsrätt och här i stockholm är det ganska dyrt... Så resan får kortas ner. Jag har varit i Thailand tre gånger men min blivande har aldrig varit där så eventuellt så åker vi dit i en vecka, sen vill vi till kambodja, laos, vietnam och malaysia. Vet inte hur mycket vi kommer hinna med dock... Vi vill också ha en lugn semster så det är ingen backpacker resa eller så men vi vill gärna se alla dessa länder så en vecka på varje ställe tror vi ska kännas tillräckligt. Blir nog ett snack om resan här hemma redan nu så vi kan bestämma oss och boka någon gång :)