Någon som handlat av "ringbutiken" ?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-29 18:58
Undrar lite om någon handlat därifrån och är nöjda. Sambon är lite skeptisk över de låga priserna, medan jag är eld och lågor just pga dem ;)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-29 18:58
Undrar lite om någon handlat därifrån och är nöjda. Sambon är lite skeptisk över de låga priserna, medan jag är eld och lågor just pga dem ;)
Jag har inte handlat från Ringbutiken men andra har gjort det och det var inget negativt. Sen är det inte sidan med de allra lägsta priserna. Ringbutiken har en ring för 15.000:- som jag vill ha.
Får hoppas att någon som verkligen har beställt därifrån hoppar in här och skriver :)
Vi beställde våra förlovningsringar därifrån och vi är nöjda =) Vigselringen handlar vi på vigselbutiken =)
Ibland gör dom infattningen runt stenarna av vitguld i rödguldsringar, bara för att stenarna ska se större ut.
Jag har varit förlovad en gång tidigare, och ringen som jag hade då hade inte en enda diamant, men alla trodde att jag hade diamanter runtom, för det var inlägg av vitguld i mitten, där det också var slipat i "diamantform" så det gnistrade rejält om ringen...
Tack så mycket för era svar!
Ska nog kika lite i butiker och kolla upp så jag blir klokare.. Eller sambon.. :) Han är ju så skeptisk till de låga priserna.