Har precis smakat tårta från citygross! Här är priser och tips!
Toppen! Då kanske det blir City Gross här med nu när dom öppnat 7 min bort :)
Toppen! Då kanske det blir City Gross här med nu när dom öppnat 7 min bort :)
Jag kommer inte ihåg om det var 4 eller 5 våningar - men jag tror man kunde ändra på det.
Sen hade dom även en som såg ut som denna, fast det gick även en likadan på andra sidan så att den blev rund och då var där 7 plattor istället! Den var rätt tjusig :)
Men vi fixade en egen istället för jag ville ha vånnigstårta och dom hade tyvärr inte det.
Men det blev billigt ändå :)
Var & pratade m. City gross i Borås idag! De skulle ha 35/biten för bröllopstårta, men 15 :- biten för prinsesstårta (vi ska ha vita prinsesstårtor m. svarta blomma på)
Dock va hon som jobbade där sem. vik lr ngt och anade att mina vita skulle kosta 15:- biten då det ändå är prinsess fast vita.
500:- dep. för att låna tårtställningen, så blir nog toppen. Det enda jag glömde fråga är hur måtten på tårtställningen är, dvs vilka sorter vi får köpa så att det skall räcka :)
Här blir det definitivt City Gross! De hade en jätte fin tårtställning (de tog fram den) och det kommer att kosta oss 1260:- för 90 personer ca :)
Har precis ätit vår första City Gross Tårta (sonens kalas) och vi tyckte den var god MEN på tok för mkt grädde tyvärr.
Dock gillar vi priserna och skall nu se om de kan göra m. blåbärssylt istället samt minska på grädden :)