Har precis smakat tårta från citygross! Här är priser och tips!
Dålig stavning - ursäkta!
Dålig stavning - ursäkta!
okej.. det var synd! Hade gärna velat att någon är inne skulle berätta lite omtransport och så..!
Jag funderar dock på att be någon jag litar på hämta dom. Blir en bit att åka, men det känns bättre att några stycken åker och håller ordentligt i lådorna med tårtor så att det inte blir huller om buller.
Men billigt och gott är det annars :) Rekommenderar verkligen alla som är intresserade att beställa smakprov! :)
Vilket superbilligt och bra pris!!!
man tjänar ju nästan ingenting på att göra tårtan själv om det är så billigt!
Tänk vad tid man sparar :)
Jag är jättenöjd med city gross, jag köpte själv en ställning eftersom jag ville ha våningar,
och frågade city gross om dom kunde göra tårtorna på ställningen istället,
och det gör dom gärna utan nåon extra kostnad alls!
:)
Vad tråkigt :( Jag kan starkt rekommendera city gross i Värnamo! Gratis smakprovet och mycket billiga bakelser om man vill köpa och smaka! 15kr styck för en bakelse! Fast det är ju ändå gratis så.. Även gratis att hyra ställning. Vi köpte en mer avancerad ställning än de dom hade och dom satte ändå ihop dettas utan extra kostnad, för 70 bitar gick tårtan på strax över tusenlappen. Tråkigt att det inte är samma överallt!
Ibland får man ta en chansning för att spara tusenlappar helt enkelt! Jag är otroligt glad att vi tog chansen ;)
Jag kommer inte ihåg om det var 4 eller 5 våningar - men jag tror man kunde ändra på det.
Sen hade dom även en som såg ut som denna, fast det gick även en likadan på andra sidan så att den blev rund och då var där 7 plattor istället! Den var rätt tjusig :)
Men vi fixade en egen istället för jag ville ha vånnigstårta och dom hade tyvärr inte det.
Men det blev billigt ändå :)
Smuppra: Vad roligt! Jag har hört mycket gott om Coop också, hoppas att det blir som ni har tänkt! Och bra om ni får smaka lite innan med (för säkerhets skull) :)
MsChevy: Tycker ni ska gå och fråga dom! Ni kan säkert låna/hyra eller liknande! Dom har säkert sådant! Annar kanske dom har på Maxi eller liknande också!
Så här ser vår tårta ut!
Dock är jag lite besviken på kökspersonalen som satte blommorna helt fel :( Jag ville ha dom ihop i klungor och inte helt utspridda, så jag var allt lite besviken - MEN det är ju INTE city gross som stod för det!
Dom gjorde bara vita vanliga prinsesstårtor, dom var fantastiskt fina och smakade underbart!
Vaddå?? Tårtan var detabsolut inget fel på! Den ar jättefin! Bara det att kökspersonalen förstörde den med att sätta rosorna fel, sen ändra runt så det blev hål i den. Inte alls så fint - men tårtorna var perfekta innan VÅR kökspersonal dekorerade.
Dekorationen är såklart inte heller från city gross!