Inlägg från: Fossing77 |Visa alla inlägg
  • Fossing77

Jag blir så ledsen...

Vad är du ute efter för typ av ring? Designmässigt alltså. :)
    Vi ska ha titanringar båda två. Ville ha vitguld först men orkar inte stöka med rhodering och sånt, titan håller dessutom bättre vilket passar oss båda som gärna vill kunna ha ringarna jämt och inte behöva ta av dem för att vara rädda om dem. Prisvärda är de ju onekligen, och det finns många sidor med oändliga designförslag oavsett vilket pris du vill/kan betala. :) Klart du ska ha en ring du trivs med, man ska ju ha den ett tag. :) Det löser sig säkert :)

• Fossing77
    Pinkgrape skrev 2011-03-30 22:03:20 följande:
    Jag vill ha en tunn, ganska smal ring med någon sten på. Inget jättespeciellt egentligen.

Jag var inne på en titanring först, men har nu kikat på ca 1000st olika såna och för varje ring jag ser/prövar så blir jag mindre sugen. Min förlovningsring är i titan och jag avskyr den. Aldrig använt den.
    Oj då! ja, då ska du nog inte ha en i titan. :) Men kolla efter reor och rabatter. Jag får hem Allt om bröllop, eller vad den nu heter.. i varje nummer har det varit rätt hyfsade rabatter hos olika guldaffärer. :) Eller kolla vintagesidorna, Etsy kanske? Där kan man ju verkligen hitta något speciellt som inte alla har. :) Eller om du har en trevlig kompis som är på väg till Dubai.. Håller själv tummarna för att min kompis ska dit innan vi gifter oss.. Hon har fyndat ringar där innan.
  • Fossing77
    Pinkgrape skrev 2011-03-30 22:09:07 följande:
    Jo, jag har kikat där och håller koll på flera sidor, tycker dock det är svårt.

Hehe jasså, ja om inte annat får jag väl övertala någon att åka iväg dit :P
    Du får aktivt hinta alla semestersugna vänner om Dubai ;) Tydligen ett suveränt semesterland utöver de fina ringarna med. ;)
  • Fossing77
    Pinkgrape skrev 2011-03-30 22:12:14 följande:
    Hehe ja, det är synd bara att alla som tänkt åka iväg i år redan är ute på äventyr och så vitt jag vet är det ingen som har vägarna förbi där.
    Typiskt ;)
    Men vad jobbigt att du inte hittar alls vad du vill ha... Hoppas du snubblar på en fantastisk deal snart. :)
Svar på tråden Jag blir så ledsen...