Wedding tree
Jag har snubblat över wedding tree som verkar vara ett träd där alla gästernas tumavtryck stämplas på. Men jag förstår inte riktigt hur det går till. Kan inte ni som vet lite mera berätta mera och komma med tips?
Jag har snubblat över wedding tree som verkar vara ett träd där alla gästernas tumavtryck stämplas på. Men jag förstår inte riktigt hur det går till. Kan inte ni som vet lite mera berätta mera och komma med tips?
Hahaha........... Det här har jag också tänkt mig att ha. Så häftigt!
awarwen - jag har samma funderingar som du. Vart ställer man den? Men jag tror att mitt lilla träd kommer att få en egen plats nära entren.......
En finare tuschpenna så behövs inget tryckande för att skriva sin namnteckning
Vi ska också ha ett wedding tree. Tror att vi skriver ut ett träd och under står våra namn och datum för vigseln.
Vi sätter pappret i en ram (utan glas, tills tavlan är klar). Vi kommer först trycka våra tummar i förväg i avvikande färg, rosa, gemte varandra på en gren och skriva våra namn. Sen får gästerna trycka sina.
Ett testpapper är nog inte dumt så att folk kan provtrycka innan. En liten lapp också som förklarar hur de ska göra är nog inte dumt.
Vi kommer ha två olika gröna nyanser på stämpeldynorna.
Jag har köpt en förpackning med tvättlappar som står på bordet.
Vi ska också ha ett wedding tree...tror jag ska be en kompis som är bildlärare att måla upp trädet åt oss och eventuellt två fåglar som sitter i trädet (som ska symbolicera mig och min blivande man).
Vi ska också ha ett wedding tree. Vi köpte en canvas tavla sen har min syster målat en trädstam. Vi har köpt stämpelfärg i två olika gröna färger för våra gäster att stämpla sina fingeravtryck i. M2b och jag ska trycka våra fingeravtryck i rött. I min blogg kan ni se hur det ser ut nu innan alla "löv" ( malinsvra.blogg.se )
Tinzi: Visst är dom söta! Säljaren på ebay kallar sig: munchkinscakes08